Monday, July 15, 2013

Aku Kena Kahwin??

OOO...mak kenapa mak, kenapa???

Selalunya kita dengar, anak merayu kat mak nak kahwin cepat kan?? Ni terbalik pulak kisah aku...aku pulak merayu dekat mak aku tak nak kahwin...wuwuwu...

Mula-mula, mak, ayah, umi ngan abah (parents bf aku) dah bincang nak kahwin bulan Oktober nanti time Raya Haji. Dah buat planning la tu kononnya. Kemudian disebabkan aku bukak bisnes ni, mak aku tak suka aku berdua-duaan ngan dia, so percepatkanlah kahwin tu...

Mau terkejut beruk aku, adik-adik aku semua dah tahu aku jer orang last yang tau...Dipendekkan cerita, kitaorang kena kahwin bulan depan, seminggu lepas raya. So, semua kena buat segera, kursus kahwin la, HIV test la...memacam lagi

Tapi yang paling menyedihkan, duit semua dah habis buat bisnes, 45K lak tu...mana nak cari duit nak beli baju, pelamin, mak andam ngan fotographer....wawawa...sedih sedih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...